środa, 6 kwietnia 2016

Prolog

Jestem Elizabeth i mam 16 lat. Moi rodzice zginęli w tragicznym wypadku. Moją ostatnią bliską mi osobą jest moja ciocia Matylda. Przeprowadziłam się do niej tydzień temu.- zaczęłam się przedstawiać.
Dziękuje- podziękowała mi nauczycielka. Nie wiem jednak, czy ktoś ma większy uśmiech niż pani Violet.
- Możesz już usiąść- dodała.
Ciepły głos mojej wychowawczyni wyrwał mnie z myśli. Zapomniałam, że dalej stoję przed oczyma całej klasy. Kobieta posadziła mnie w pierwszym rzędzie. Siedzę centralnie przed tablicą. Nigdy nie narzekałam na miejsce mojej ławki, ale tu czuję się nieswojo. Jakaś ręka obok mnie zaczyna mnie szturchać. Odwracam się i widzę blondynkę. Ma błękitne oczy i jasną cerę. Ma tyko lekko pomalowane oczy tuszem. Dziewczyna podaje mi rękę.
- Cześć, jestem Natalie, miło mi cię poznać- przedstawiła się.
- Jestem Elizabeth, mi również miło cię poznać- odpowiedziałam.
- Wiesz? Jesteś szczęściarą- mówiąc to, jej kąciki ust zaczęły się podnosić.
- Naprawdę? Niby dlaczego?- próbowałam ukryć moje rumieńce. W mojej starej szkole zawsze wyśmiewali się z moich piegów, piwnych oczu, z tego że na przerwach czytam książki, a najbardziej ...
- Masz takie ładne i rude włosy. Wszystkim zazdrościłam takich zdrowych i innych niż blond włosów. Właśnie z tego wszyscy najbardziej się śmiali. Z moich rudych włosów. Przezywali mnie Anią z ,,rudego,, wzgórza lub pomarańczą. A teraz Natalie mi mówi, że od zawsze by takie chciała.
- Natalie. proszę nie zagaduj nowej koleżanki, od tego jest przerwa. Zastanawiam się czy ta nauczycielka kiedykolwiek zmienia ton?
Reszta dnia minęła mi bardzo szybko.
___________________________________________________-
TO CZYTAJĄ OSOBY KTÓRE WCZEŚNIEJ CZYTAŁY MOJEGO BLOGA O IŚ
Więc jak Wam się podoba niespodzianka? Dzięki dobremu pomysłu na zdobycie weny, dostałam jej tak dużo! Że postanowiłam założyć nowego bloga. To wszystko dzięki Wam!
TO CZYTAJĄ OSOBY KTÓRE TEN BLOG SKĄDŚ ZNALAZŁY(ALBO W CZTERY OCZY DAŁAM LINK)
Fajny blog? Podoba się? Zaciekawiłam? Jeśli tak to piszcie komentarze!

Komentarze wspomagają autorkę w pisaniu. Więc jeśli możesz to napisz komentarz.
KOMENTARZ CIĘ NIE ZBAWI!

2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawie się zapowiada... czekam na kolejny rozdział tutaj i na drugim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super opowiadani napisz kolejny rozdział

    OdpowiedzUsuń